Hafslo FTW!

24.06.09

Aloha kjære blogglesere.
Nå sitter jeg atm ved bordet på kjøkkenet og er supertrøtt. Jeg har vært i Hafslo hele helgen, vil du vite hvorfor?
i know you dooooooo
uansett jeg har vært i bryllup til min fetter som er voksen. For dere som ikke vet hvor Hafslo ligger så er det ca 20 min fra sogndal.

Vakkert?

Jeg drog opp om fredagen, bryllupet var på lørdag og så drog vi ned søndag formiddag.
Fra Bergen til Hafslo tar det ca.. 4 t? Noe rundt der vil jeg tro..dessuten satt mormor på så jeg kunne liksom ikke spille dødshøy musikk fra ipoden på høytalerne i bilen og synge av full hals :(
MEN DET GIKK BRA

Bryllupet var veldig fint og bruden hadde den fineste kjolen jeg har sett EVER LIKSOM! ja. hehe
Jeg drakk coca-cola og spiste rosinboller. Jeg fikk også se norges tredj største foss. JEG ER KULERE ENN DERE
Hele helgen har jeg hatt sinnsykt lyst på pølser. Før jeg drog hadde vi 3 pakker med pølsebrød men ingen pølser. Jeg ble oppgitt.
På søndagen da jeg våknet, våknet jeg til lukten av pølser og en über-lyst på pølser. Jeg kunne lukte løken.

Men helgen har vært kjempe fin og jeg har fått møtt den andre delen av familien min som jeg ikke har sett på ja…hm…evigheter? Det var veldig koselig.

Det er veldig mye mer jeg kunne ha skrevet men jeg tenkte jeg ville spare dere, vær takknemlig.
Jeg vil forresten legge til en ny video jeg så i dag, som inneholder en sangene på de nye albumet til Donkeyboy som kommer ut i september. Donkeyboy er et norsk band fra oslo (tror jeg) og ble kjent ved singelen «ambitions», super fet sang. må høres.

neivel så funket det ikke å legge in vid her….men link skal dere få ! http://www.nrk.no/lydverket/lydverket-spanderer-donkeyboy/comment-page-1/#comment-16029

SOMMERFERIE NÅ! WEEEEE !
Jeg skal på piknik (:
bitches ain’t answering their phone.

Legg igjen en kommentar